آزمونسرا مرجع آزمون تخصصی صنعت ساختمان

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه
0

سبد خرید خالی است.

بازگشت به فروشگاه

دوره های غیرحضوری آمادگی آزمون کارشناسی رسمی دادگستری (رشته راه و ساختمان)

برای اخذ پروانه کارشناسی رسمی، متقاضیان می توانند در آزمون های کتبی که توسط مراجع مختلف اعم از کانون کارشناسان رسمی دادگستری، مرکز امور مشاوران، وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضائیه (ماده 187) و سازمان نظام مهندسی ساختمان (ماده 27) از طریق سازمان سنجش برگزار می گردد شرکت کنند و در ادامه، در صورت دعوت به مصاحبه، وارد مرحله آزمون شفاهی شوند. در نهایت، در صورت پذیرش در آزمون شفاهی، دوره کارآموزی را بایستی بگذرانند و در نهایت پس از اتیان سوگند، واجد شرایط اخذ پروانه کارشناسی رسمی می شوند.

ضرورت شرکت در دوره آمادگی آزمون کارشناسی رسمی

آزمون کارشناسی رسمی دادگستری دارای ویژگی های زیر است:

  • به صورت جزوه بسته برگزار می شود
  • دارای نمره منفی است
  • برای پاسخگویی هر سؤال آزمون حدود 2 دقیقه فرصت پاسخگویی هست
  • معمولاً منابع آزمون کارشناس رسمی دادگستری، به طور شفاف و واضح معرفی نمی شود.

موارد فوق، اهمیت اختصاص وقت و ایجاد بستری برای جمع بندی، مطالعه، تمرین، حل تست و حل آزمون های قبلی را برای آمادگی امتحان کارشناسی رسمی دادگستری اجتناب ناپذیر می‌کند. موسسه خانه عمران با توجه به واقعیت های فوق، دوره غیر حضوری آمادگی آزمون کارشناسی رسمی را برای افرادی که وقت کافی برای آماده شدن برای آزمون ندارند به ویژه شاغلین برنامه ریزی نموده است. این دوره، به صورتی تدوین شده است که شرکت کنندگان می‌توانند با اشراف بر مباحث، از مدت زمان تعیین شده در آزمون نهایت استفاده را ببرند.

مزایای شرکت در دوره غیر حضوری آمادگی آزمون کارشناسی رسمی دادگستری

واحد تحقیق و توسعه با بررسی آزمون های گذشته و تحلیل سؤالات مباحث مختلف، ساختاری برای بودجه بندی مباحث آزمون، طراحی نموده است. در این دوره آموزشی، منابع احتمالی آزمون بر اساس آنالیز سؤالات سنوات قبل برای داوطلب تدریس شده و ضمن آن تست هایی اعم از تالیفی یا تست های آزمون های قبل برای داوطلب آزمون حل می شود. لازم به یادآوری است که در طول دوره آموزشی، داوطلبان می توانند با استفاده از ابزار کمک آموزشی متناسب با سبک تدریس هر استاد و نوع هر مبحث نظیر جزوات آموزشی، نکته برداری از موضوعات مهم، یادگیری روش های تست زدن ، با مباحث امتحان کارشناسی رسمی دادگستری آشنایی پیدا کنند؛ که با تمرین مداوم، نسبت به مباحث تسلط می یابند و شانس موفقیت در آزمون افزایش می یابد.

در این دوره آزمون‌های آزمایشی (آزمونک) بر اساس سبک سؤالات آزمون کارشناسی رسمی به شکلی کاربردی طراحی و برگزار می‌شوند. هدف از آزمون‌های آزمایشی، آشنایی داوطلبان با شکل سؤالات، نحوه زمان‌بندی، کنترل استرس، مدیریت زمان و خودباوری برای روبرو شدن با پرسش‌های چهار گزینه‌ای است. این آزمون‌ها در طول دوره متناسب با پیشرفت تدریس از هر مبحث بطور مجزا به عنوان آزمونک در سامانه پشتیبان کلاس های غیر حضوری خانه عمران بارگذاری می شوند و در انتهای دوره نیز، آزمون آزمایشی جامع توسط کمیته علمی موسسه از کلیه مباحثی که در دوره تدریس شده است طراحی شده و توسط واحد آموزش و برگزاری موسسه اجرا می گردد.

همانطور که در بالا بیان شد، یکی از فواید عمده شرکت در دوره آمادگی آزمون کارشناسی رسمی دادگستری، افزایش اعتماد به نفس در داوطلبان است. آنچه در این دوره آمادگی ارائه می‌شود، بهبود خودباوری با اشراف نسبی بر موضوعات امتحانی و آمادگی برای مواجهه با آزمون کارشناسی رسمی است.

دوره های غیر حضوری آمادگی آزمون کارشناسی رسمی دادگستری

 بخش اول بسته آموزشی آزمون کتبی:

این بسته آموزشی در دو حالت مختلف قابل برگزاری و ارایه می باشد که عبارت است از:

نحوه برگزاری و ارائه

ساعات آموزشی

توضیحات

آموزش آنلاین + آفلاین

121 ساعت آنلاین + 32 ساعت آفلاین

جمعا 153 ساعت آموزش که بخش آنلاین مطابق تقویم اجرایی دوره در روز ها وساعات مشخصی برگزار می شود، ولی در بخش آفلاین، مدیریت مشاهده دوره به سلیقه دانش پژوه می باشد.

کاملا آفلاین

153 ساعت آموزشی

این بخش با هزینه کمتر، جهت دانش پژوهانی تهیه گردیده که فرصت حضور در کلاس های آنلاین را ندارد و صرفا از بسته آفلاین استفاده می نمایند

به جهت تاثیر بهینه آموزشی، هر متقاضی ثبت نام می تواند با توجه به خود ارزیابی خود نسبت به یک ماژول از مباحث و یا چند ماژول و یا خرید کل بسته اقدام نماید، لذا هیچ الزامی در خرید کلی بسته وجود ندارد و به تناسب نیاز متقاضیان در بخش های مختلف امکان انتخاب و خرید یک یا چند ماژول مطابق جدول ذیل موجود است.

همچنین به متقاضیانی که نسبت به انتخاب ماژول ها شک و ابهامی دارند توصیه می گردد از مشاوره رایگان کانون مشاوران آزمون کارشناس رسمی که راه ارتباطی آن در انتهای این صفحه اعلام شده استفاده نمایند.

جدول 1: محتوای بسته آموزشی دوره آنلاین

مبحث

مدت (ساعت)

مبحث 9 (تکنولوژی بتن و طراحی سازه های بتن آرمه) + آیین نامه بتن ایران (آبا)

20

مبحث 6 (بارهای وارد بر ساختمان) + آیین نامه 2800

12

مبحث 5 (مصالح و فرآورده های ساختمانی) + نشریه 55  مصالح ساختمانی

12

ایمنی (مبحث 12، آیین نامه های حفاظت کار و …)

12

مبحث 4(الزامات عمومی ساختمان) + ضوابط شورای عالی معماری و شهرسازی

8

مقاومت مصالح و تحلیل سازه‌ها (آفلاین + آنلاین)

9

مبحث 10 (طراحی و اجرای ساختمانهای فولادی)

24

مبحث 3 (حفاظت ساختمان ها در مقابل حریق)+ مبحث 22

12

خاک و پی (مبحث 7 و …)

12

حقوق کارشناسی + شرایط عمومی پیمان (نشریه 4311)

9

امور قراردادی  + امور ثبتی و  ملکی

8

راه سازی

15